Podpora a servis

Technická podpora a servis

POZÁRUČNÝ SERVIS

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode mktek.sk.

Pred zaslaním zariadenia k nám sa informujte o možnostiach opravy zariadenia. Nie vždy sa zariadenie oplatí opravovať, v prípade ak sú náhradné diely a oprava príliš drahé. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Leviciach.

TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:

  • Osobne na našu adresu
  • Zaslať kuriérom na našu adresu

Adresa: Kvetá 1220/7, 93401 Levice

V prípade, ak potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon, kontaktujte nás, a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.

Servis vykonáme na základe našej predbežnej cenovej ponuky schválenej zo strany zákazníka.

U zložitejších zariadení vieme spracovať cenovú ponuku len po zistení konkrétnej závady v našom servisnom stredisku.
U málo frekventovaných zariadení, kde je poruchovosť nepredvídateľne nízka, môže trvať zaobstaranie náhradných dielov a tým aj oprava dlhšie ako 30 dní. Na vyžiadanie zistíme predpokladanú dĺžku opravy.

 

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.