Podpora a servis
Technická podpora a servis
POZÁRUČNÝ SERVIS
V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode mktek.sk.
Pred zaslaním zariadenia k nám sa informujte o možnostiach opravy zariadenia. Nie vždy sa zariadenie oplatí opravovať, v prípade ak sú náhradné diely a oprava príliš drahé. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Leviciach.
TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:
- Osobne na našu adresu
- Zaslať kuriérom na našu adresu
Adresa: Kvetná 1220/7, 93401 Levice
V prípade, ak potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon, kontaktujte nás, a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.
Servis vykonáme na základe našej predbežnej cenovej ponuky schválenej zo strany zákazníka.
U zložitejších zariadení vieme spracovať cenovú ponuku len po zistení konkrétnej závady v našom servisnom stredisku.
U málo frekventovaných zariadení, kde je poruchovosť nepredvídateľne nízka, môže trvať zaobstaranie náhradných dielov a tým aj oprava dlhšie ako 30 dní. Na vyžiadanie zistíme predpokladanú dĺžku opravy.
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY
Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.